Javier Pons, fundador de l’app UnSheeping, ha explicat al ‘BTV notícies matí’ que es tracta d’una eina que consisteix en el fet que el turista que està allotjat a un hotel pugui fer-ho gratuïtament o tenir descomptes molt importants, en funció del que consumeix en establiments de la ciutat: “Reps bonificacions cada cop que vas a una botiga i veus com t’apropes al preu de l’hotel”, ha dit. Pons també assegura que tenen clients de tot tipus i “en el cas d’algú que va a un alberg, només per anar a una discoteca i fer una compra ja li surt l’estada de franc. Qui vagi a un hotel de quatre estrelles potser no li sortirà gratis però sí que s’emportarà un gran descompte”.

UnSheeping funciona a Barcelona en fase de prova, després que aquest febrer es presentés el projecte al MWC. Pons s’ha mostrat molt satisfet per la resposta d’inversors, clients i empresaris. A més, ha explicat que tenen la possibilitat d’estendre’s a ciutats com Madrid, París, Londres, Sant Francisco i Miami. Creu que el MWC ha suposat un impuls molt gran, “una passada”, per al desenvolupament de l’app, i afirma que “fa un any només hi treballava jo i ara ja som 18 persones”.