Fa 6 anys els veïns del carrer de Craywinckel van presentar 200 signatures a l'Ajuntament de Barcelona per demanar que se'n reduís el trànsit. Finalment, s'ha pres la decisió de canviar el sentit dels carrers per millorar-ne la circulació. Els veïns, que també han col·laborat en l'elaboració del pla, es mostren satisfets. ALBERT SOMS, president de l'AV Craywinckel "Hi ha hores que hi ha trànsit, això és indiscutible, vull dir els autobusos passen per aquí, aquí passarà la gent que va cap a les escoles, però durant altres hores del matí i de la tarda, sobretot a última hora de la tarda. És que abans no es podia ni sortir a la terrassa pel soroll que hi havia i pel trànsit i ara ha canviat completament". Els carrers que han canviat el sentit de circulació són els de Craywinckel, l'avinguda de la República Argentina i el passeig de Sant Gervasi. També es veuen afectats el carrer de Lucà i el d'Hurtado en el tram superior. SARA JAURRIETA, regidora de Sarrià-Sant Gervasi "Amb aquest canvi al triangle, el que aconseguíem és que el trànsit mentre es quedava igual als dos carrers República Argentina i Sant Gervasi, a part Craywinckel baixava moltíssim aquest pas, es deixava d'utilitzar no com a carrer local, sinó es deixava d'utilitzar com a via per agafar la ronda de Dalt". L'actuació urbanística, que s'ha realitzat durant el mes d'agost, permetrà que el barri del Putxet i el Farró recuperi una mica de tranquil·litat en aquest eix comercial. A més, ha millorat l'accés a la plaça d'Alfonso Comín i a la ronda de Dalt. De totes maneres, sempre hi ha qui encara té idees per millorar el carrer. VICENTE CANET, veí "Deberían poner un ceda al paso a los peatones a partir de aquí donde está la cabina, porque no pueden cruzar la calle". L'obra ha suposat canvis de senyalització, ampliacions i reduccions de voreres i illetes. També s'hi han instal·lat nous semàfors amb tecnologia LED i s'han creat nous pàrquings de motos. Aquesta intervenció ha tingut un cost de 785.000 euros.