Marcos Guirles, president dels Barcelona Uroloki "Cuesta mucho en Barcelona llevar un equipo. Las ayudas son, no es que no existan, es que tenemos muchas trabas". "A raíz de que los jugadores han dicho vamos a arrimar el hombro y vamos a volver a montarlo. Es una filosofia de equipo, yo creo que muy buena. Por eso casi todos los jugadores se han ido de donde estaban, algunos de ellos sin pagar nada e incluso cobrando y se han venido otra vez aquí". SERGI DÍAZ, head coach dels Barcelona Uroloki "Complicat tindre camp a Barcelona. El futbol esta davant". "L'Ajuntament, com per exemple tant l'Hospitalet, per l'àrea d'esports, com Badalona sí que reben un suport". "Tots les despeses d'aquesta temporada se les financien directament els jugadors". MARCOS GUIRLES, president dels Barcelona Uroloki "Intentar encontrar un sitio donde poder entrenar. Y que no nos dejen, no las arcas a cero sino en números rojos. Que es donde estamos ahora y bueno es la triste realidad de los deportes minoritario".

Els Uroloki no tenen cap tipus de subvenció, igual que l’altre equip de futbol americà de la ciutat de Barcelona, els Búfals del Poblenou, que juguen la Lliga espanyola.

L’equip Barcelona Uroloki va néixer l’any 1990, arran de la fusió dels Llops del Parc i els Urolokiles, les dues úniques escoles de fútbol americà que hi ha Espanya.