Aplicacions pels telèfons intel·ligents

Aplicacions pels telèfons intel·ligents

marc_rusi
16/02/2012 - 20:33

Aquí teniu un recull de les millors aplicacions de meteorologia per android i apple:

1º: Rain Alarm
2º: Thermo
3º: AccuWeather
4º: El Temps
5º: Meteoclimatic
6º: Sat24.com - realtime satellite
7º: PWS Widget
8º: Weather Underground
9º: Chove?
10º: Worldscope (observació de webcams)

Aquestes aplicacions estan disponibles gratuïtament a android market. Pot ser que alguna no estigui disponible a apple store.

Si teniu alguna aplicació més comenteu-la perquè tothom la pugui tenir!!!

Re: Aplicacions pels telèfons intel·ligents

Samuel
03/03/2012 - 19:53

marc_rusi ha escrit:Aquí teniu un recull de les millors aplicacions de meteorologia per android i apple:

1º: Rain Alarm
2º: Thermo
6º: Sat24.com - realtime satellite
7º: PWS Widget
8º: Weather Underground
9º: Chove?
10º: Worldscope (observació de webcams)

Aquestes aplicacions estan disponibles gratuïtament a android market. Pot ser que alguna no estigui disponible a apple store.

Si teniu alguna aplicació més comenteu-la perquè tothom la pugui tenir!!!

Yo tengo esas tres, la que mas "veo" es la de "el tiempo", de Montesdeoca.

De todas maneras, tampoco son muy fiables... dentro de lo que cabe.

pepdolesa
24/03/2012 - 19:52

Jo empro el World webcams, permet posar un widget al homescreen amb la imatge/animació amb el refresc que tu vulguis.
També he emprat el WebLiveWallpaper, que permet el mateix o crear un fons d'escriptori, encara que és un xic més complex de configurar.

Aprofito per demanar, si algú disposa de l'animació actualitzada del radar de Meteocat en gif. Permetria de veure els moviments de les precipitacions sense tindre que obrir el navegador.
Si algú te l'ordinador engegat tot el dia capturant imatges del radar, podem comentar de com intentar fer el gif animat de forma automàtica i penjar-lo a internet.

Widget (es pot ampliar o reduir a gust):
Imatge

Fons de pantalla:
Imatge

ErnestBcnPnd
27/03/2012 - 17:56

pepdolesa ha escrit:Jo empro el World webcams, permet posar un widget al homescreen amb la imatge/animació amb el refresc que tu vulguis.
També he emprat el WebLiveWallpaper, que permet el mateix o crear un fons d'escriptori, encara que és un xic més complex de configurar.

Aprofito per demanar, si algú disposa de l'animació actualitzada del radar de Meteocat en gif. Permetria de veure els moviments de les precipitacions sense tindre que obrir el navegador.
Si algú te l'ordinador engegat tot el dia capturant imatges del radar, podem comentar de com intentar fer el gif animat de forma automàtica i penjar-lo a internet.

Per aixo del radar, hi ha una app, que es diu el temps de pujol.cat. La penultima actualitzacio estava molt be, pero en aquesta ultima es va fer gairebe tota de pagament....

pepdolesa
27/03/2012 - 18:05

ErnestBcnPnd ha escrit:pepdolesa ha escrit:Jo empro el World webcams, permet posar un widget al homescreen amb la imatge/animació amb el refresc que tu vulguis.

Per aixo del radar, hi ha una app, que es diu el temps de pujol.cat. La penultima actualitzacio estava molt be, pero en aquesta ultima es va fer gairebe tota de pagament....

Si, la conec, pero implica obrir-la i anar a la pestanya corresponent del radar. Per comoditat, m'agrada tindre-ho al homescreen (quan hi ha "moguda"), però si, és pràctica encara en la versió gratuita.

Una altre app que miro de quan en quan és MeteoSatViewer, semblant a Sat24

marc_rusi
04/04/2012 - 18:20

Per poder veure el radar en moviment el millor és utilitzar l'applicació "EL Temps". La que no coneixia era MeteoSatViewer ja la descarregaré.... Per lo del radar en moviment ho podem parlar. Jo tinc un ordinador les 24 Hores encés però no se com pasar las imatges a gfs. Podem parlar-ho...
Fins aviat

pepdolesa
04/04/2012 - 21:14

marc_rusi ha escrit:Per poder veure el radar en moviment el millor és utilitzar l'applicació "EL Temps". La que no coneixia era MeteoSatViewer ja la descarregaré.... Per lo del radar en moviment ho podem parlar. Jo tinc un ordinador les 24 Hores encés però no se com pasar las imatges a gfs. Podem parlar-ho...
Fins aviat

Però reculls imatges del Radar??? Amb quin nom les guardes? Es tractaria de que algú que ja ho faci, corri al PC un .bat que faci un o dos GIF animats amb les darreres 6, o 12 imatges.

Per cert, si algú vol veure una app xula de radar, instaleu-vos Meteor. Animació del radar meteorològic de Txèquia sobre Open Street Map zoomable i amb previsió ;)

Aqúi l'enllaç a l'app: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.androworks.meteor
Aquí la plana del radar: http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/rad/data_jsradview.html

marc_rusi
05/04/2012 - 10:58

pepdolesa ha escrit:marc_rusi ha escrit:Per poder veure el radar en moviment el millor és utilitzar l'applicació "EL Temps". La que no coneixia era MeteoSatViewer ja la descarregaré.... Per lo del radar en moviment ho podem parlar. Jo tinc un ordinador les 24 Hores encés però no se com pasar las imatges a gfs. Podem parlar-ho...
Fins aviat

Però reculls imatges del Radar??? Amb quin nom les guardes? Es tractaria de que algú que ja ho faci, corri al PC un .bat que faci un o dos GIF animats amb les darreres 6, o 12 imatges.

Per cert, si algú vol veure una app xula de radar, instaleu-vos Meteor. Animació del radar meteorològic de Txèquia sobre Open Street Map zoomable i amb previsió ;)

Aqúi l'enllaç a l'app: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.androworks.meteor
Aquí la plana del radar: http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/rad/data_jsradview.html

Jo ara mateix tinc un PC que està connectat les 24 hores del dia, de manera que si algú m'ho explica detalladament podria recollir les imatges i posar-les en el format corresponent però jo no en tinc ni idea de manera que algú m'hauria de fer un petit tutorial de com fer-ho. Jo estic disposat a fer-ho.

Identificar-se i registrar-se

• Seguiment meteorològic
  • Notícies Meteorològiques
  • Calaix de sastre

Twitter

@tempspicoBTV
  • Estació meteorològica
  • El temps a la carta
  • Normes d'ús

Facebook

© Barcelona Televisió, 2012. Privacitat.

Barcelona Televisió. Plaça Tísner 1, 08018 Barcelona. Contacta T 93.506.42.00 Aquest web és propietat d'ICB SA, societat privada municipal de l'Ajuntament de Barcelona