SEGUIMENT SETMANA FANTÀSTICA II (31 OCT- 6 NOV)

Descripció de prueba de seguiment metereologic

Re: SEGUIMENT SETMANA FANTÀSTICA II (31 OCT- 6 NOV)

angles-barcelona
07/11/2011 - 00:52

Bueno, esta claro que mi ojimetro no ha funcionado,jajaja. Las precipitaciones de las comarcas de Tarragona no estaban previstas,no? además parece como si las precipitaciones del norte del Pirineo estuvieran pasando al lado sur.

jordi20
07/11/2011 - 00:54

angles-barcelona ha escrit:Bueno, esta claro que mi ojimetro no ha funcionado,jajaja. Las precipitaciones de las comarcas de Tarragona no estaban previstas,no? además parece como si las precipitaciones del norte del Pirineo estuvieran pasando al lado sur.

no tendre mucha confianza la proxima vez en tu ojimetro xDD

aisss estos inventos xD :P

Sergi
07/11/2011 - 01:00

Bona nit a tothom despres d'haver tingut frita a la dona,pero jo m'ho he pasat de nasos desde disabte al mati que em vaig anar a Carcasonne i ahir a la nit deu meu lo que queia alla un diluvi sense parar durant tota la tarda nit.Avui al mati ens hen recorregut tot el rosello per baixar per Perpinya i tota la costa brava i aquest mati estava increible la costa brava amb els ruixats potents que queien i amb el vent fortisim,sobretot al alt emporda en que tots els rius i rieres baixaven ben plens.Ara ja a casa he vist que m'ha fet entre avui i ahir 40 litres collons ho sento pero m'ha caigut mes que en tot l'episodi i j m'ho he perdut.Per cert segons elsatelit la baixa sembla que esta puant cap a Menorca i amb aixo crec que ens enviara mes plujes,les taques que rodolan cap al nord de Menorca sembla que vinguin cap aqui,com ho veieu

angles-barcelona
07/11/2011 - 01:02

jordi20 ha escrit:angles-barcelona ha escrit:Bueno, esta claro que mi ojimetro no ha funcionado,jajaja. Las precipitaciones de las comarcas de Tarragona no estaban previstas,no? además parece como si las precipitaciones del norte del Pirineo estuvieran pasando al lado sur.

no tendre mucha confianza la proxima vez en tu ojimetro xDD

aisss estos inventos xD :P

Haces bien jajajaja. Por un día que me aventuro ...

CESC SAGRADA FAMILIA
07/11/2011 - 02:01

Al final he recollit 52,2 mm durant el dia d'ahir, demà sumare els litres d'aquests darrers dies. Fa goig!

Eloi sag-fam
07/11/2011 - 07:11

Molt bon dia!
T: 15,3º es la minima de moment
H: 68%
P: 1011,2 hpa
Sense pluja aquesta matinada encara que es veuen precipitacions no molt previstes a la meitat sud. Veurem que passa avui i si agrandim els 83 litres que ja han caigut en els primers 6 dies de novembre.
Molt bon dilluns a tothom.

David_viladecans
07/11/2011 - 07:41

Se esta creando una gran mancha q posiblemente nos afecte para media mañana o medio dia.

http://www.wetter24.de/wetter-radar/frankreich.html

ELPITO
07/11/2011 - 08:01

Bon dia
Per avui dilluns cal esperar un matí amb cels molt variables arreu del País amb núvols que poden ser més compactes cap a l'extrem sud el País i comarques interiors de Tarragona i sud de Lleida i també al vessant nord del Pirineu. S'esperen encara precipitacions al vessant nord del Pirineu i àrea d'influència amb cota de neu que es manté estable en uns 1800- 2000m. També s'esperen ruixats cap a ponent, comarques interiors de Tarragona i sud de Lleida i extrem sud del País que a mesura que vagi avançant el matí, s'aniran enretirant i quedant concentrades a l'extrem sud del País. I també hi ha possibilitat de que pugui aparéixer algun ruixat cap al litoral de Girona, possibilitat que anirà disminuint a mesura que avanci el matí i migdia.

A la tarda es mantindran els cels molt variables arreu del País. Tendència a anar desapareixent les precipitacions del vessant nord del Pirineu. Possibilitat de ruixats en punts del Pirineu i Prepirineu central i oriental i també en punts de muntanya de l'interior de Girona i nord de Barcelona(Montseny-serra transversal). També poden aparéxer algun ruixats de tarda en zones de muntanya de l'interior de Tarragona. I avançada la tarda podrien aparéixer novament alguns ruixats en punts del litoral entre el nord de la Costa Daurada i la Costa Central, amb nuclis de precipitació importants sobre també sobre el mar en aquest sector.

Joan-Piera
07/11/2011 - 08:30

David Vilafranca ha escrit:I potser..que sigui l,energia del que està pasant a canàries?..joan.piera?

Lo dels EEUU i la llei de la compensació a l,europa occidental,ja ho se,solament vull dir que poden tindre la segona tongada de fred i neu aquesta setmana,ja es veurà.El tema fred per la nostra latitud,crec que tindria que arribar aquest Novembre,a l,Octubre del 2010, a Piera ja vam tindre una minima de menys de 2 C i aquest any encara no hem arribat aquest valor,aposto per mitjans de mes,per tindre les minimes absolutes de la present tardor a molts llocs de Catalunya,veurem...
Lo del fenomen óptic que vaig veure ahir,no crec que tingui relació amb lo de l,erupció de el Hierro,serà casualitat i volia explicar el curios fenomen que s,ha vist a vegades a altres llocs del mon,avans d,un gran terratremol.Salut.

Enric gelada
07/11/2011 - 09:14

Bon dia a tothom. Dia assoleiat, amb presència d´algun núvol.Nit que , finalment va quedar rasa i una temperatura mínima de 6º.Déu ni dó , la nit tant mogudeta que han tingut a Ses Illes, amb aiguals i ventades força destacables.

Marcos Amores - BTV
07/11/2011 - 09:20

Bon dia!,

aquesta entrada quedarà bloquejada a partir d'ara...

Feu servir la de seguiment de tota la vida des d'ara mateix!

una abraçada... i a veure per quan una altra setmana fantàstica! (la vinent? :P)

Anterior

Identificar-se i registrar-se

• Seguiment meteorològic
  • Notícies Meteorològiques
  • Calaix de sastre

Twitter

@tempspicoBTV
  • Estació meteorològica
  • El temps a la carta
  • Normes d'ús

Facebook

© Barcelona Televisió, 2012. Privacitat.

Barcelona Televisió. Plaça Tísner 1, 08018 Barcelona. Contacta T 93.506.42.00 Aquest web és propietat d'ICB SA, societat privada municipal de l'Ajuntament de Barcelona