REGISTRAR-SE
i participar
Has oblidat la teva contrasenya?
T'enviem un e-mail per recordar-te-la
Barcelona Televisió. Plaça Tísner 1, 08018 Barcelona. Contacta T 93.506.42.00 Aquest web és propietat d'ICB SA, societat privada municipal de l'Ajuntament de Barcelona
Guillem barna
Abans d'anar a dormir, jo també volia felicitar-vos a tots per aquest seguiment magnífic que hem fet d'aquesta onada de fred siberiana, que segurament recordarem per molts anys. Hem tingut moments més divertits i d'altres menys, sobretot els petits "piques" que hem tingut en moments d'eufòria i/o d'emoció. Jo em quedo, sense cap mena de dubte, amb els divertits, amb la intriga, amb l'emoció, i amb el seguiment de la nit del 2 al 3 de febrer, la memorable nit de les avionetes.15/02/2012 - 01:00
Moltes gràcies també al Marcos i a l'Alfred, tot un luxe que hagin estat al peu del canó, invertint hores del seu temps lliure i informant-nos sobre como evolucionava la situació.
Per cert, mirant en els comentaris d'aquella famosa nit, he agafat aquesta imatge que va penjar el company Meteocat3, vaig estar rient molta estona sense parar, perquè és la viva imatge de molts de nosaltres quan es presenten aquestes situacions emocionants.
Jo, com a resum d'aquesta situació em quedo amb totes aquestes emocions i amb aquesta imatge (cada vegada que la recordo em peto de risa)
Que passeu bona nit i gràcies a aquesta gran família meteorològica pels moments que hem passat, passem i passarem junts!