Seguiment i anàlisi de les temperatures de Catalunya

Descripció de prueba de seguiment metereologic

Re: Seguiment i anàlisi de les temperatures de Catalunya

Alberto_NouBarris
02/12/2011 - 18:34

Temperatures a l'EMA de Das durant al novembre:
dasnovembre.png
dasnovembre.png (39.53 KiB) S’ha visualitzat 415 vegades

REBECA
08/12/2011 - 13:21

Algú em pot dir la probabilitat de neu el cap de setmana a la Cerdanya? Gràciees!

QuiQue
08/12/2011 - 13:45

REBECA ha escrit:Algú em pot dir la probabilitat de neu el cap de setmana a la Cerdanya? Gràciees!
Doncs sembla ser que ho tens una mica magre per aquest cap de setmana Rebeca.

Ahh, i sigues benvinguda!

Marc Gassó - Gràcia
24/12/2011 - 12:37

Alberto, que he tingut molta feina aquests dies, i m'hi he passat poc pel fòrum i a més amb la monotonia i tot, ja se sap...

Bé doncs dir-te que jo també estic totalment disposat a donar-vos dades d'aqui la meva zona de Gràcia que les podeu trobar a meteoclimatic mateix, i també de la meva segona residencia a Llagostera, Urb. Can Carbonell, que té un microclima bastant curiós respecte el poble, en quant a temperatures sobretot a l'estiu ja que és una zona que es troba enclotada just al costat d'on comença el massis de cadiretes per la seva cara NW i és com una mena de vall molt fresca, on a l'estiu podem arribar a tenir temperatures màximes de 2ºC a 4ºC inferiors al poble! La hivern són molt igualades, ja que llagostera al estar al mig de la plana les gelades també hi piquen molt bé! És un microclima molt fred i molt càlid a les epoques respectives a tota la zona de Cassà, Llagostera, Caldes! Així doncs, ja us aniré informant sobre les dades d'allà, ja que tinc una Oregon WMR80 en la qual hi enregistro les dades!

Podeu trobar les dades de Barcelona a:

http://meteobcngracia.blogspot.com

I les de Llagostera, urbanització Can Carbonell:

http://meteocancarbonell.blogspot.com

QuiQue
24/12/2011 - 18:22

REBECA ha escrit:Algú em pot dir la probabilitat de neu el cap de setmana a la Cerdanya? Gràciees!

Ahh, i sigues benvinguda!

QuiQue
24/12/2011 - 18:24

A quan et refereixes?

Ahh, i sigues benvinguda

Eduard Centelles
05/01/2012 - 23:28

ALEX_NOU BARRIS ha escrit:Dades desde Santa Maria de Montcada (Montcada i Reixac):

Temp. actual: 9,3ºC
Humitat: 83%
Pressió: 1024 hPa
Temp. màxima: 17,3ºC a les 15:01h
Temp. mínima: 3,4ºC a les 8:16h.

A Quina part de Santa Maria tens la estacio? Jo vaig tindre la meva al Carrer Valles fins fa poc, es una zona força freda, tenia el sensor al costat de la riera de San Cugat.

David Vilafranca
06/01/2012 - 02:12

Bona nit de reis!
Acabu de venir de veure la cavalcada de reis de la capital de l,anoia..igualada ara mateix 11ºC..buf!
Arribu a vilafranca i 14ºC...DEUNIDOOÓ!.
Apa carbó!

Eduard Centelles
07/01/2012 - 22:17

Jo vaig tindre la estació desde el 2005 fins fa dos mesos... tinc força dades... la minima mes baixa si no recordo malament van ser -4,2º... Anire a buscar les dades aixi podras saber com van les entrades de fred a Santa Maria. Tambe tinc dades de precipitació.
Jo tenia el sensor a la pared nord de la casa igual que la tens tu... El turo es petit pero fa de barrera natural, imaginat anys enrere abans de la seva explotació per asland que encara era mes alt i amb una ermita. Hi he pujat molts cops, molt bona vista de Barcelona i el Vallès

Anterior

Identificar-se i registrar-se

• Seguiment meteorològic
  • Notícies Meteorològiques
  • Calaix de sastre

Twitter

@tempspicoBTV
  • Estació meteorològica
  • El temps a la carta
  • Normes d'ús

Facebook

© Barcelona Televisió, 2012. Privacitat.

Barcelona Televisió. Plaça Tísner 1, 08018 Barcelona. Contacta T 93.506.42.00 Aquest web és propietat d'ICB SA, societat privada municipal de l'Ajuntament de Barcelona