El carrer de la Reina Victòria quedarà tallat durant les gairebé set setmanes d'obres, i també puntualment, trams del mateix carrer de Ganduxer, fet que obligarà a modificar alguns passos de vianants i anul·lar places d'estacionament de motos. Una actuació per reforçar l'interior de la canonada d'aquests trams amb una mànega de polietilè de vuit mil·límetres de gruix, com a mesura de seguretat contra possibles fuites. "La tècnica que s'utilitzarà per als treballs utilitza vapor d'aigua a pressió. Un vapor que en algun moment podria sortir a la superfície. Per això l'empresa ja ha advertit els veïns que circulin per la zona que això no tindrà efectes sobre la salut." Agbar ha programat la rehabilitació total d'aquesta infraestructura després que els expedients de l'empresa hagin conclòs que va ser un defecte de fabricació el que va provocar el gran esvoranc i la fuita d'aigua del 8 de juliol. Les obres de reparació posteriors van solucionar l'avaria, però ara ha decidit repassar tot el recorregut proper per evitar més incidents.

El carrer més afectat per les obres serà el de la Reina Victòria, quedarà tallat durant gairebé set setmanes. També es tallarà puntualment algun tram del carrer de Ganduxer. Els treballs obligaran a modificar alguns passos de vianants, anul·lar places d’estacionament de motos, i també reubicar alguns contenidors.

L’actuació s’ha programat per reforçar l’interior de la canonada d’aquests trams amb una mànega de polietilè de vuit mil·límetres de gruix. La mànega termoplàstica s’instal·larà utilitzant una tècnica de vapor d’aigua a pressió. El vapor es podrà veure en algun moment a la mateixa superfície del carrer, i l’empresa ja ha advertit que es tracta d’un element innocu i que no té efectes sobre la salut.

Aigües de Barcelona ha programat la rehabilitació total d’aquest tram de la infraestructura, instal·lat l’any 1966, després que un expedient informatiu hagi conclòs que va ser un defecte de fabricació el que va causar el gran esvoranc i la fuita d’aigua del 8 de juliol. Les obres de reparació posteriors van solucionar l’avaria, però ara Agbar ha decidit repassar el recorregut dels tubs propers per evitar nous incidents.