L'estació de Sarrià té una entrada a peu de carrer, del tot accessible. Però un cop dins ja apareixen les escales per baixar a les andandes. Per fer-ho accessible del tot, s'hi instal•laran ascensors. Les obres duraran uns dos mesos. S'eliminarà la via de tren central per unificar l'andana, que passarà a tenir 10 metres d'amplada. Una mida que permetrà col•locar-hi els elevadors. Però per fer les obres, el servei de les línies que passen per aquesta estació s'alterarà fins al 30 de setembre. L'L6 només funcionarà a les hores punta i no arribarà al final. De Sarrià a Reina Elisenda no tindrà servei. A canvi, les línies del Vallès s'aturaran a totes les estacions a excepció de les hores punta. A mitjan agost l'afectació serà més important. No funcionarà cap línia entre Plaça de Catalunya i Baixador de Vallvidrera, per la qual cosa Ferrocarrils de la Generalitat habilitarà un servei d'autobusos que cobrirà el trajecte. I a partir del 12 de setembre, l'L6 deixarà de funcionar del tot fins que acabin les obres. Els ascensors de l'estació de Sarrià funcionaran a finals de novembre. Aleshores ja només quedarà una estació de Ferrocarrils on col•locar-los: la del Putxet. De fet, ja s'hi estan fent les obres però duraran un any. Us ho ha explicat des de Sarrià, Núria Peraire.

Els treballs a l’estació de Sarrià han de permetre suprimir una de les quatre vies per construir-hi una gran andana central i instal·lar tres ascensors que connectin amb el vestíbul. Uns ascensors que entraran en funcionament al novembre.

Així doncs, des d’avui, els trens de les línies S1 de Terrassa, S2 de Sabadell, S5 de Rubí i S55 de la UAB s’aturen a totes les estacions de Barcelona, excepte en hora punta que sí que circula fins a Sarrià la línia urbana L6. Les nits de divendres i dissabtes, a partir de la mitjanit, no hi haurà servei de tren entre Barcelona i Sant Cugat, i s’habilitaran autobusos substitutoris.

Pel que fa a la línia L6, el servei entre Plaça de Catalunya i Sarrià només funcionarà a les hores punta fins a mitjan setembre, mentre que el tram de Sarrià a Reina Elisenda se suprimeix totalment. Per arribar fins a l’altra banda del nucli antic de Sarrià, es recomana utilitzar els autobusos 66 i 68 de TMB o el Nitbus N7. La previsió d’FGC és suprimir definitivament l’L6 i posar en marxa un nou servei de llançadora entre Sarrià i Reina Elisenda a partir de l’octubre.