Daniel Canós, president d’Andilana, ha explicat al ‘BTV directe’ que la primera edició de la campanya “12 tapes, 1 món” ha aconseguit vendre més de 27.000 tapes, motiu pel qual s’han pogut donar 27.000 euros a entitats sense ànim de lucre. Una d’aquestes ONG beneficiàries és Acció Social Montalegre, que treballa al barri del Raval. La seva presidenta, Madgalena Hernández, ha explicat que gràcies a aquesta iniciativa van rebre entre 1.400 i 1.500 euros, diners que han destinat a pagar rebuts de famílies amb pocs ingressos.

Els restaurants que formen part d’aquesta segona edició -que comença l’1 de juliol- són: Balthazar, Flamant, Grill Room, La Crema Canela, La Dolça Herminia, La Fonda, La Pulpa, Rita, Las Quince Noches i Market. I els guanys d’aquesta campanya aniran íntegrament a la Fundació Esclerosi Múltiple, Disprat Lleure, Terral, l’Associació de dones Ca l’Aurèlia, Amics del Raval, Ulls del Món, Avismon, Assis, l’Associació Educativa Integral del Raval, Fita, l’Hospital Amic Sant Joan de Déu i la Fundació Josep Carreras.