Alguns dels lemes d'aquest saló són tota una declaració d'intencions de com és el perfil de professional del futur. Joves universitaris de l'anomenada generació mil·lennial, els primers nadius digitals de la història formats amb una mentalitat internacional. decla directora MARTA DE LLAUDER, directora del JOBarcelona aquí es posen en comú empreses i estudiants TERESA NIUBÓ, directora de Recursos Humans d'Affinity captadors: busquem persones amb ganes que vulguin que passin les coses NÚRIA DIAS 20.000 estudiants per 2000 llocs de treball venim a deixar curriculum... Estudiants que estan al final de la carrera i que aquí es troben amb el món laboral, amb les seves demandes i la realitat del moment. estudiant es busca talent i es moly objectyiu, podria treballar fora. parlo angles, francés.... A banda de posar en contacte una banda i altra, el JOBarcelona ofereix als estudiants consells per vendres de la millor manera, com fer un bon currículum fins i tot enregistrat o com cuidar la imatge per afrontar una entrevista.

JOBarcelona té molt clar el  perfil de treballador que busca: joves acostumats a les noves tecnologies, adaptables, amb idiomes i amb ganes de treballar a qualsevol lloc del món. De fet, alguns dels lemes d’aquest saló són tota una declaració d’intencions: “Viatjar eleva el teu talent”, “Viatja per treballar”, o “Fes el millor i més ràpid”.

El saló va adreçat a joves universitaris de l’anomenada generació “mil·lennial”, els primers nadius digitals de la història formats amb una mentalitat internacional. 900 persones de recursos humans de les 100 companyies participants s’encarreguen de reclutar-los.

Els candidats de JOBarcelona 20016 -que té lloc dimecres i dijous- poden conèixer també de prop diferents “start-ups” que operen a Barcelona i que estan en procés d’expansió, també com elaborar un bon currículum i fins i tot rebre consells de com presentar-se en una entrevista de feina.