Començant per l'extrem de l'L9 a Barcelona, les primeres estacions són importants per les correspondències amb altres línies de metro i l'enllaç amb l'Hospitalet de Llobregat. A la Zona Universitària, l'L9 enllaça amb la línia verda del metro i facilita l'accés a les facultats. A Collblanc la connexió és amb la Línia 5 i a Torrassa amb la línia vermella. A prop de l'estació de Can Tries - Gornal hi ha una escola, un centre cívic i un camp municipal de futbol i, tot seguit, arribem a una de les parades més esperades, l'estació d'Europa-Fira, amb una demanda prevista de 9.100 persones diàries. MARC SERRA director de Serveis i Recintes de Fira de Barcelona L'estació de Fira també està situada a prop del recinte firal de Gran Via però pel darrere. Creuant la ronda del Litoral per sota, a l'estació de Parc Logístic, els treballadors de la Zona Franca trobaran un nou mitjà de transport per arribar a la feina. Com també ho faran els que van a Mercabarna. Diàriament 24.000 persones es desplacen fins a aquest complex estratègic de promoció econòmica per comprar, vendre o treballar. JOSEP TEJEDO director general de Mercabarna "Molta d'aquesta gent ve amb vehicle propi i el fet de venir amb metro, no només és un tema de medi ambient, sinó que molta gent estalviarà molt temps en venir perquè les combinacions aquí no són gens bones." Les Moreres és la primera estació de l'L9 situada dins el centre urbà del Prat de Llobregat. La següent, el Prat Estació, serà rellevant per aquest municipi perquè amb l'arribada del metro volen posar en valor l'estació de Rodalies, que ara està infrautilitzada. Feia 10 anys que els ciutadans del Prat esperaven aquest moment: molts treballen en centres per on passa la línia com Fira de Barcelona, Mercabarna o l'aeroport. LLUÍS TEJEDOR alcalde del Prat de Llobregat "És una línia que aportarà qualitat de vida i millorarà la mobilitat de la gent del Prat. És una magnífica oportunitat per potenciar el canvi d'ús del cotxe al transport públic, una necessitat a l'àrea metropolitana." Cèntric, Parc Nou i el polígon industrial de Mas Blau completen les parades abans d'arribar a la terminal 2 de l'aeroport de Barcelona-el Prat, situada al costat de l'estació de Rodalies de Renfe. Passats 32 minuts, arribem a la destinació final, la Terminal 1. Un punt de connexió internacional que l'any passat va acollir prop de 40 milions de passatgers. Des d'avui tenen un transport més que els porta directes a la ciutat.

Començant per l’extrem de l’L9 a Barcelona, les primeres estacions són importants per les correspondències amb altres línies de metro i l’enllaç amb l’Hospitalet de Llobregat. A la Zona Universitària, l’L9 enllaça amb la línia verda del metro i facilita l’accés a les facultats.

A prop de l’estació de Can Tries – Gornal hi ha una escola, un centre cívic i un camp municipal de futbol. Tot seguit, s’arriba a una de les parades més esperades, l’estació d’Europa-Fira, amb una demanda prevista de 9.100 persones diàries.

A l’estació de Parc Logístic, els treballadors de la Zona Franca hi trobaran un nou mitjà de transport per arribar a la feina, com també ho faran els que van fins a Mercabarna. Diàriament 24.000 persones es desplacen fins a aquest complex estratègic de promoció econòmica per comprar, vendre o treballar. En aquest sentit, el director general de Mercabarna, Josep Tejedo, explica que amb l’L9, “molta gent estalviarà molt de temps en venir perquè les combinacions aquí no són gens bones.”