Fins al 5 de gener, la campanya “Aquest Nadal, Barcelona és el regal” promocionarà la ciutat com a destí per passar-hi les festes i trobar-hi tots els regals. Els establiments associats al programa Barcelona Shopping Line ofereixen descomptes d’entre el 10 % i el 20 %. Els visitants també trobaran informació sobre les tradicions de la ciutat durant aquestes dates, com el tió de Nadal, els plats típics de les festes o el primer bany de l’any.

El 90 % de la campanya s’orientarà a Internet i les xarxes socials. Concretament, es vol arribar a visitants potencials del sud de França, Itàlia, Alemanya, el Regne Unit i Rússia. També s’encararà a les ciutats espanyoles que tenen connexió amb Barcelona amb línies d’alta velocitat.

Un dels establiments adherits és la pelleteria centenària La Sibèria. Victòria Espar, que forma part de la quarta generació al capdavant de la botiga, explica que precisament en els mesos de desembre i gener noten com el nombre de compradors estrangers va de baixa. Espar explica que el turisme de compres que arriba a la pelleteria ve atret per la qualitat de les pells i perquè, assegura, Barcelona té renom pel disseny i la confecció innovadora.