De primeres i sense filtres, si cerquem a Google FC Barcelona trobarem prop de cent milions de resultats i si busquem Athletic Club, gairebé la meitat. Pel que fa  a les xarxes socials, els bascos tenen els perfils oficials bàsics a Facebook, Twitter, Google Plus, Instagram i un canal de YouTube. El Barça té tots aquests, però amplia el ventall amb un compte de Pinterest, en què penja imatges. També té presència als microblogs xinesos Tencent i Sina Weibo, un canal de BlackBerry Messenger, un perfil a Vine per penjar-hi microvideos, compte oficial l’aplicació de missatgeria Line, un blog independent en anglès, un canal de vídeos al ‘Daily Motion’ i subscripció RSS per tenir alertes de les noticies que penja el club.

A les xarxes que comparteixen, el club blaugrana goleja el seu rival. A Facebook, el Barça acumula més de 80 milions de “m’agrades” al seu perfil, amb comparació de només 700.000 del club basc. A Twitter, el compte genèric del Barça té 15 milions de seguidors i l’Athletic, una mica més de 400.000. Això sense tenir en compte que els blaugrana també tenen comptes independents en altres idiomes. A Instagram, més de 10 milions de seguidors de les fotos del Barça i tan sols 32.000 per a l’Athletic. A la xarxa social de Google, més de vuit milions són del Barça i gairebé 300.000, de l’equip basc. I al canal de YouTube, els blaugrana tornen a golejar per 1.700.000 subscripcions contra  12.000.