El projecte de les Glòries incorpora dos túnels soterrats que han de canalitzar bona part del trànsit d’entrada i sortida de la ciutat. Es tracta de dos “tubs” independents amb circulació unidireccional que recolliran els 90.000 vehicles al dia que circulen per la Gran Via. Seguiran el traçat de la Gran Via i tindran una longitud total de 957 metres. El primer que es construirà, entre Badajoz i Castillejos, serà de 508 metres de llarg i amb dues boques. És el més profund, 25 metres per sota del nivell de la plaça, perquè ha de passar per sota dels quatre túnels que ja existeixen, el de la línia 1 del metro, el de les línies R1, R3 i R4 de Rodalies i el que enllaça amb l’estació de França. Per tot plegat, els treballs es perllongaran fins a finals de 2017.

L’altre túnel, el del tram entre el carrer de Badajoz i la rambla del Poblenou, forma part de la segona fase d’execució del projecte. Tindrà 449 metres de longuitud i una profunditat de 10 metres. La previsió és que aquesta obra s’allargui dos anys.