Són nens d'un any que pràcticament no parlen català o castellà però van a classes d'anglès. En aquesta escola d'idiomes d'Horta consideren que com més aviat comencin a aprendre la llengua millor. NÚRIA PANELLA, directora de Kids and Us Horta "Tot i que el nen no parli, perquè son molt petits, tenen un aprenentatge passiu i, a poc a poc, a mesura que tenen més contacte amb l'anglès van dient les primeres paraules." La presència i la col·laboració dels pares és clau. CARLES SÁNCHEZ, pare "És la millor manera d'aprendre anglès, des de la base cap a dalt, de mica en mica." RUTH MORENO, mare "Comencen a adquirir el llenguatge i és el moment, jo crec, ideal per introduir una llengua." JORDI RABANAL, pare "L'aprenen igual que aprenen a parlar el seu idioma matern perquè ho fan de ben petits." MIREIA TOBOSO, mare "Clarament com més petits comencin millor, més se centra el nivell d'anglès, el nivell d'idioma. Des del centre expliquen que han desenvolupat una metodologia pròpia basada en l'aprenentatge natural. Treballen en grups reduïts. Primer ensenyen la llengua oral sobre situacions del dia a dia i, quan els nens ja són més grans, aprenen a llegir i escriure en anglès. Fugim del mètode convencional, busquem que els nens tinguin una immersió lingüística molt forta i que després, a poc a poc, a través de la contextualització de les classes vagin interactuant amb anglès." De moment la iniciativa ha tingut una bona acollida a Horta. Ja tenen 20 grups de cinc alumnes per aula que aprenen anglès amb només un o dos anys. 100 nens que, segons l'escola, dominaran l'idioma pràcticament igual que el català o el castellà.

Cada any hi ha més pares i mares que volen que els seus fills aprenguin anglès des del primer moment. Això és el que expliquen des d’una escola d’idiomes d’Horta, que ha posat en marxa uns cursos per a nens d’un any que, asseguren, cada cop tenen més acceptació. Enguany s’hi han matriculat 100 alumnes i han ampliat el nombre de grups fins a 20. A cada classe hi van només cinc estudiants perquè, diuen, el mètode d’aprenentatge natural que utilitzen precisa d’una atenció pràcticament personalitzada dels professors. Els pares i mares també tenen un paper important ja que, tot i que no fa falta que sàpiguen anglès, acompanyen els nens i participen en les classes.