Oriol Broggi obre de nou la porta de la Biblioteca Nacional de Catalunya a 'Cels'. Wajdi Mouawad la va escriure com un epíleg de la tetralogia 'La sang de les promeses', a la qual pertanyia 'Incendis'. En ambdues hi aboca el trasbals de la violència viscuda al seu país d'origen, el Líban, si bé a 'Cels' situa l'acció al cor d'occident. Concretament, en una de les seus d'una agència de vigilància internacional alertada per un imminent atac terrorista. Misteriosament, un dels integrants de la cèl·lula se suïcida i la línia d'investigació fa un gir inesperat amb l'arribada del seu substitut, que encarna Eduard Farel·lo. ORIOL BROGGI, director escènic "Fa servir tot l'argument de l'11-S, de WikiLeaks i les informacions, de les 'banlieues' a París (a Europa), de la insatisfacció... i de tot això en fa un còctel." La posada en escena és, tal com demanava expressament l'autor, hipertecnològica, amb un gran desplegament d'audiovisuals. L'obra engega amb ritme d'intriga cinematogràfica, però s'escora a poc a poc cap a un to de tragèdia teatral, amb alguna dissertació filosòfica que posa a prova els intèrprets. Torna 'Cels', segona incursió de la gent de La Perla 29 en l'univers teatral, sempre tortuós, de Wajdi Mouawad. Un dels muntatges que en la recta final de la temporada passada, va rebre més elogis, sobretot per les interpretacions.