JOAQUIM FORN, president de TMB "Són un clar exemple d'una constant en la gestió de TMB que és l'aposta per l'ús de la tecnologia posada al servei de les persones. Realment, allò que volem i ens ha permès fer un salt qualitatiu important en el servei que donem a la ciutadania."

TMB App, disponible a l’App Store i també a Google Play, és la nova aplicació per a telèfons mòbils que permet personalitzar les alertes d’incidències. És a dir, l’usuari pot subscriure’s a la línia que habitualment utilitza per saber si funciona amb normalitat o marcar una estació com a preferida per conèixer la freqüència de pas. Però per obtenir aquesta informació especialitzada sobre canvis en les línies, cal estar inscrit al Club JoTMBé. Aquesta nova aplicació substitueix l’anterior, TMB Virtual, i és gratuïta.

Entre les novetats que inclou tot el paquet d’eines digitals que ha renovat l’empresa també hi ha el web de TMB. La pàgina incorpora noves seccions sobre l’estat del servei, semblant a un semàfor, i un planificador de viatge sobre Google Maps. La versió web mòbil (el portal per a telèfons mòbils) també ha renovat l’estètica i les funcionalitats. La campanya “TMB digital. La informació viatja amb tu” servirà per difondre el conjunt de canals digitals disponibles. Pel president de TMB, Joaquim Forn, l’aposta per les noves tecnologies ha permès “fer un salt qualitatiu important en el servei” que es dóna a la ciutadania.