Aquest és el carrer del Cardenal Vives i Tutó, una de les entrades al nucli antic de Sarrià. La velocitat en aquesta via estreta està limitada als 30 km/h. JOSEP ROURE, veí "No hi ha cap cotxe que respecti el 30, això és per baixar a 30, aquí ho posa. No hi ha cotxe... Mireu! No hi ha cotxe que respecti el 30, tots vénen ràpid i no hi ha cotxe que respecti el 30. Podrien posar mesures perquè respectessin el 30." L'excés de velocitat causa molt de soroll, que pels veïns, és un dels principals problemes. L'altre, diuen, és la seguretat per als vianants en un carrer on les voreres són estretes. DOLORS JUANOLA, veïna "Aquest carrer era camí escolar però després, no sé per què, ho van treure i realment és un camí escolar. Vull dir, que ho reconeguin o no, és un camí per on passen molts nanos i també hi ha molta gent que va camí del parc amb criatures, amb cotxet... S'han millorat molt les voreres, però el trànsit continua sent intens i ràpid." Canviar el sentit de circulació d'una part del carrer de Fontcoberta, on desemboca el del Cardenal Vives i Tutó, suposaria desviar una part del trànsit per aquest carrer, el de Santa Amèlia, una via que, segons els veïns, és més apropiada per l'amplitud de la calçada. LLUÍS AMAT, veí "Fontcoberta és un tros que va un cap a l'esquerre i un cap a la dreta. Doncs, aquest de Fontcoberta, que fos exactament de pujada i prou." JOSEP ROURE, veí "I aquest és el gran problema. La gent que passa per aquí per anar a Capità Arenas, que són un 80%. Si poses la fletxa que només puguin anar cap a Sarrià, aquí baixa el trànsit un 80% i llavors ja és un carrer en què es pot viure, per dir-ho d'alguna manera. Però ara habitualment, la quantitat de trànsit que hi passa, no la pot suportar aquest carrer." L'Ajuntament diu que, de moment, s'està estudiant la mobilitat global de Sarrià i, en breu, convocarà els veïns per parlar-ne.