El carrer de Mariana Pineda no té cap plaça d'aparcament de motos senyalitzada, però ara podria passar a tenir-ne 21. Es tracta d'una via de plataforma única que amb el nou pla de motos tindrà places d'aparcament regulades. D'aquesta manera, ja no només es podrà aparcar en carrers amb una vorera superior als tres metres, sinó que també es podrà fer en carrers de plataforma única. Aquestes vies hauran de tenir més de 7,5 metres i les places hauran d'estar senyalitzades. MAITE FANDOS, regidora del districte de Gràcia "En una Vila on molta gent ve en moto, perquè precisament, també hi ha dificultats per accedir, on a més a més, hem fet molts carrers de plataforma única, on, a més a més, cada cop les places les estem millorant, també hem de mirar que tot això porti a mirar de regular els aparcaments de les motos." A la Vila de Gràcia durant el dia hi ha unes 4.000 motos estacionades. Però, només 1.400 estan regulades. El nou pla vol incrementar l'oferta de places en un 17% i així arribar a cobrir una mica més de la meitat de la demanda. MAITE FANDOS, regidora del districte de Gràcia "Sabem que és molt difícil arribar a poder tenir 4.000 places d'aparcament, però com a mínim hem d'anar avançant i ara fem un pas important, perquè el que farem serà senyalitzar, com a mínim, unes 770 places més, podem arribar." El primer carrer que s'ha endreçat és el de Lluís Antúnez. La resta del nucli històric s'anirà adaptant seguint aquest exemple. A més, s'acompanyarà d'una campanya informativa per als motoristes i la prohibició d'aparcar en les zones que no estiguin senyalitzades.

D’aquest nou pla se’n beneficiaran carrers com el de Mariana Pineda, que avui no té cap plaça d’aparcament per a motos i podria passar a tenir-se més d’una vintena. La intenció és alliberar zones on l’aparcament de motos a la vorera crea problemes de mobilitat, en la línia del que ja s’ha fet en sectors concrets del barri, com per exemple el carrer de Lluís Antúnez, en el tram comprès entre Gran de Gràcia i la placeta de Sant Miquel. Per fer-ho, es vol que no només es pugui aparcar en carrers amb una vorera superior als tres metres, sinó que també es pugui fer en carrers de plataforma única de més de 7,5 metres d’amplada. També es vol potenciar l’aparcament de motos del carrer Gran de Gràcia. Abans d’acabar l’any es preveu que ja s’hagi començat a aplicar aquest pla, que en una primera fase tindrà una campanya informativa per als motoristes i, en una segona fase, es prohibirà l’aparcament en zones que no estiguin senyalitzades.

A la Vila de Gràcia hi ha durant el dia unes 4.000 motos estacionades. Però només 1.400 estan regulades. El nou pla vol incrementar l’oferta de places en un 17% i així arribar a cobrir una mica més de la meitat de la demanda. La regidora de Gràcia, Maite Fandos, admet que “és molt difícil arribar a poder tenir 4.000 places d’aparcament, però hem d’anar avançant, i aquest és un pas important”. Endreçat ja el carrer de Lluís Antúnez, ara és la resta del nucli històric el que s’anirà adaptant seguint aquest exemple. A més, s’acompanyarà d’una campanya informativa per als motoristes i la prohibició d’aparcar en les zones que no estiguin senyalitzades.