El festival ha obert les portes de 150 edificis amb interès arquitectònic de Barcelona, entre els quals hi ha hagut 32 novetats, com el Teatre Principal, el Mercat del Born o la Torre Girona, l’edifici que acull el superordinador MareNostrum. La mitjana de visitants per a cada edifici ha estat de més de 300 persones, tot i que les construccions més demandades s’han apropat als 2.000. És el cas del Cercle Eqüestre, que n’ha rebut 1.900, o l’Antiga Fàbrica Damm i el Palau Moja, que n’han rebut 1.700 cadascun.

La veritable revolució del 48h Open House BCN d’enguany s’ha produït a la xarxa. El web del festival va estar fora de servei durant unes hores durant el matí de dissabte a causa de l’allau de visitants. A més a més, les xarxes socials han estat una eina de seguiment del festival molt utilitzada pels usuaris. De fet, les etiquetes #OpenHouseBcn i #OHB2013 han estat  tema del moment a Twitter en alguns moments durant el cap de setmana. El concurs fotogràfic del festival a Instagram ha rebut més de 700 fotografies, i  encara se n’hi poden enviar fins al 31 d’octubre.

El 48h Open House BCN 2013 tanca amb les millors dades de participació des que es va iniciar a la ciutat l’any 2010. Ha complert les previsions i s’ha consolidat com una cita de referència de l’arquitectura a Barcelona.