De moment, hi ha una cinquantena d’equipaments, públics i privats, que s’han adherit a la iniciativa, una xifra que es pot ampliar. L’objectiu és que els ciutadans coneguin i utilitzin els serveis que ofereixen aquests centres.

Els alumnes del Grau de Publicitat de la Universitat Pompeu Fabra, dirigits pel professor Toni Aira, s’han encarregat de la creació de la imatge visual, que es promocionarà en diferents suports publicitaris, com opis o banderoles. A les xarxes socials, ja sigui Twitter, Facebook i Instagram, la intenció es promoure la campanya amb l’etiqueta #esportabarcelona. El lema és: “Fer esport és el que es porta. Barcelona té molts centres i clubs on pots fer esport dirigit per professionals qualificats.”

La campanya començarà aquest 4 d’octubre i finalitzarà el diumenge 27 amb una classe magistral de “fitness” al passeig de Gràcia amb el carrer de Provença. A més, el divendres 25 es farà una jornada de portes obertes a tots els centres, amb activitats paral·leles, perquè els ciutadans els puguin visitar.