"Avui estem els responsables per escoltar de primera mà si el viatger està content". "Si, ho estic. Soc usuari del tram i estic molt content. No tinc cap queixa." Són els directors d'Operacions, de Manteniment, de Marquèting i Comunicació de Tram Operadora, l'empresa encarregada de la gestió del tranvia, que avui han deixat els despatxos per baixar a les vies, amb un objectiu doble. JOAQUIM BESTIT, director gerent de Tram Operadora. "Per una banda, a la gent li agrada, a tothom li agrada parlar amb l'encarregat en algun moment. I per una altra banda, té un objectiu revers. Ens agrada a nosaltres parlar amb la gent, tenim canals com internet, o l'oficina d'atenció al públic, però hi ha vegades aque el contacte directe el perds, perds el calor del que la gent et transmet o el que tu vols transmetre." "Volia saber si esteu contents, teniu algun suggeriment." CLAUDIA GÓMEZ, usuària del TRAM "Si, la veritat És que el servei és excel·lent ens agrada molt el tramvia, però també cal que els usuaris prenguin consciència cívica." ADRIAN VIVAR, usuari del TRAM "No deixen sortir a la gent, quan es fa cua per picar el tiquet" Demà, els usuaris del Trambaix també podran dir-hi la seva a la parada de Francesc Macià.

La campanya “Vull parlar amb la persona responsable!” té per objectiu captar l’opinió i les necessitats dels viatgers dels tramvia. A les parades de Ca l’Aranyó i Francesc Macià s’hi han desplaçat gerents i directors de diferents àrees del TRAM, per formular preguntes i escoltar opinions i poder millorar així el servei. A diverses ciutats europees, com Dublín, ja s’han fet amb èxit campanyes semblants amb l’objectiu d’apropar l’empresa als viatgers.

“Avui estem els responsables per escoltar de primera mà si el viatger està content”, així s’ha presentat aquest dimarts al matí Joquim Bestit, director gerent de TRAM Operadora. Bestit apunta que  a tothom li agrada parlar amb l’encarregat en algun moment”.

Les principals queixes que s’han recollit, de moment, són que els usuaris els agradaria millorar la freqüència entre combois; la unió de les xarxes Trambesòs i Trambaix; millorar-ne la seguretat, especialment a les parades més properes al riu Besòs i que es permeti la compra de bitlles un cop a dalt del tramvia. “No deixen sortir a la gent, quan es fa cua per picar el tiquet”, ha afegit un dels viatgers que ha participat en la iniciativa.

Els passatgers de Trambesòs podran parlar amb els responsables del servei del TRAM aquest dimarts a la parada de Ca l’Aranyó (T4), entre les 12 h i les 15 h i entre les 17 h i les 20 h. Dimecres, 18 de setembre, l’equip directiu estarà a la parada de Francesc Macià, en el mateix horari.