Turisme de Barcelona ha donat a conèixer aquest divendres els guanyadors dels premis Top 10, que reconeixen els millors aparadors de la ciutat. En aquesta onzena edició, les botigues de moda i complements ha predominat la llista del vuit premiats:

-La botiga Granel (C/ Puigmarti, 11) per la posada en escena de productes d’alimentació sense empaquetat industrial.

-Gucci (passeig de Gràcia, 76) per les composicions fetes amb robes i complements.

-La boutique Louis Vuitton (passeig de Gràcia, 82) per la recreació d’escenes que expliquen històries.

-La firma Nino Álvarez (C/ Muntaner, 339) per construir un aparador elegant i sobri.

-Punto Luz (C/ Pau Claris, 146) per aconseguir una atmosfera i ambient especial amb les llums.

-Servei Estació (C/ d’Aragó, 270- 272) per la varietat corporativa i renovació constant.

-La botiga Sony (Rambla de Catalunya, 121)  ha estat premiada per a la iniciativa de posar en marxa un projecte de col·laboració amb l’Escola de Disseny i realitzar un aparador multi colorista.

-Vila Viniteca (C/ d’Agullers, 7) per aconseguir transmetre serenor i bon gust amb l’aparador.

Per altra banda, Gratacós, al passeig de Gràcia, s’ha endut el premi a la millor imatge de la botiga projectada a l’exterior de l’Eix Shopping Line, un reconeixement que enguany se suma a la llista de guardons.

Enguany, el premi especial, que es va instaurar a la passada edició, ha estat per a Lluís Sans, propietari de la boutique Santa Eulalia, per la contribució a la projecció de Barcelona com a ciutat de comerç.

L’objectiu d’aquest premis és reconèixer i valorar aquells establiments que realitzen, al llarg de tot l’any, una funció creativa amb els aparadors, i destacar-ne la innovació, creativitat i originalitat. Al concurs hi han participat un total de 60 establiments de Barcelona entre botigues de moda, de decoració, il·luminació, hotels i centres comercials.