És el més demanat en aquest restaurant, un menú degustació que inclou tant aperitius com carn o peix. Són 12 o bé 16 plats que combinen la cuina creativa amb la gastronomia tradicional catalana. Entre els qui esperen a la sala per assaborir-los, hi ha sobretot estrangers. Un 80% dels clients d'aquest establiment són turistes que vénen de països com Rússia o la Xina. JORDI CRUZ, xef del restaurant ABaC "És un turisme que abans de venir a Barcelona mira molt bé els diferents portals, s'informa... i sobretot, encarrega abans. El client que ens visita ve a buscar bona cuina, ve a buscar una experiència. És a dir, no només menjar bé, sinó una mica més enllà." Les estrelles Michelin i els xefs de renom internacional són els millors reclams per als qui fan turisme gastronòmic. En aquest altre restaurant, al centre de la ciutat, expliquen que alguns clients organitzen autèntiques rutes. MÓNICA HOMEDES, directora de comunicació de l'Hotel Mandarin Oriental "La Carme Ruscalleda és ambaixadora a tot el món. Llavors n'hi ha molts que vénen aquí expressament perquè volen descobrir la cuina de la Carme. I potser ja l'han tastada a Tòquio o a Sant Pol, però també ho volen viure aquí." Per no quedar-se sense taula, hi ha qui es prepara amb temps. Alguns fan la reserva amb entre tres i sis mesos d'antel·lació.

Molts d’aquests clients vénen de països com Rússia o la Xina. Segons els restauradors, es tracta d’un perfil de públic que s’informa molt de cada establiment abans d’escollir i la majoria fa la reserva amb una antel·lació que pot arribar als sis mesos.