Trip4real crea i dissenya activitats pensades per a cada viatger, mitjançant l’oferta de 200 activitats diferents que hi ha al seu web. A final d’any esperen oferir més de 5.000 experiències diferents, de preus molt variats, de 15 a més de 1.500 euros.

La peculiaritat d’aquesta iniciativa és que volen atendre la demanda de gent amb curiositat, amb ganes de compartir aventures, per això “les activitats no estan pensades per a turistes, sinó per a viatgers“, segons ha explicat aquest dimarts una de les emprenedores que ha creat Trip4real.

Alguns dels beneficis que comporta aquesta iniciativa per al viatger és que pot trobar un “local”, nom amb què es coneix el guia de cada activitat, que li ensenyi de forma personalitzada les activitats úniques que es proposen, com per exemple, compartir el dia de Sant Jordi.

Alguns locals han fet d’aquesta iniciativa una manera de viure, ja que els “aporta uns diners extres i, a més, permet conèixer gent i sortir de la quotidianitat”, segons explica la Sònia, una de les locals de Barcelona. L’Alba, una altra de les locals de la ciutat, ho explica com “un projecte màgic que ofereix experiències brutals”.

Trip4real funciona sense intermediaris, per això poden oferir preus molt competitius al mercat. Les creadores de la iniciativa s’emporten el 18% del preu de cada activitat i la resta se l’emporta el local. Expliquen aquesta manera de funcionar com una proposta de consum de col·laboració.

Les activitats es divideixen per categories. A Barcelona en destaquen la de BCN Cool, Moda al Born, Del Mercat a la Taula o Gràcia, la Barcelona Alternativa, entre d’altres.