DÍDAC LEE, president de Pickbe "Durant els propers anys veurem com la compra a través del mòbil cada vegada es farà més gran i més gran. És una tendència, no és que ho creiem nosaltres, ho diuen les principals consultores del sector. A dia d'avui ja hi ha un 10 o un 20% i és una tendència que està creixent a l'alça, cada vegada més."

De moment s’hi poden trobar llibres, roba, i productes d’oci i d’alimentació amb importants descomptes. Per aconseguir-ne algun només cal descarregar-se una aplicació gratuïta i a través de codis QR es fa la compra i el client rep el producte al domicili. Només pel vestíbul de l’estació de Diagonal hi passen un milió i mig d’usuaris al mes. Una xifra molt llaminera per a una empresa que tot just comença. Pickbe és una empresa emergent del grup Inspirit. Aquesta nova manera de comprar mentre es fa el trajecte habitual de metro també suposa una oportunitat per a TMB per aconseguir uns ingressos complementaris per al finançament del transport públic metropolità.