Aquesta parada s'ha convertit en un dels focus de queixes dels veïns de Can Clos. TMB l'ha ubicada aquí després de reordenar les línies de bus de la muntanya de Moontjuïc, però els veïns no estan contents amb la decisió. El Pepe i el Manuel han d'esperar el bus 13 al mig del carrer. TMB ha instal·lat dues parades a la Pedrera del Mussol, però no estan adaptades. La vorera és alta, fa pendent i està en males condicions. MANUEL MOLINA, veí "No podemos coger el autobús porque la parada está mal hecha. Hay una rampa que no se puede subir con la silla. Sale la rampa del autobús y como la cera no está plana la rampa está torcida y nos caemos." JESÚS TOMÁS CUPILLAR, veí "Aquí más de un 60% de los vecinos tienen entre 60 y 70 años. Con el carro de la compra es difícil subir. La pendiente es del 16%." Segons TMB, han situat les parades a l'únic punt del carrer on la vorera tenia prou amplada. Els veïns critiquen que no se'ls hagi tingut en compte. PEDRO VALVERDE, president de l'AV Can Clos "Han puesto la parada, el bus pasa, pero la acera continua sin arreglarse, no hay vado... Pedimos que se adapte para que la gente pueda subir y bajar como lo haría cualquier vecino de Pedralbes o Sarriá. Aquí pagamos como todos." I aquest no és l'únic conflicte. S'ha ampliat el trajecte del bus i això vol dir més temps d'espera. Va començar a funcionar el 1971, des de la plaça d'Espanya fins al barri del Polvorí. Uns mesos més tard va arribar al Mercat de Sant Antoni i, després d'anys de lluita, el 1989, a Can Clos. Aquest any ha ampliat el recorregut fins a la Fundació Joan Miró. MILAGROS MELLADO, veïna "¡Es que va vacío! Va a la piscina y va vacío porque pasa por detrás, da la vuelta y vuelve vacío. ¿Por qué nos han hecho esto? ¡Lo único que hacen es gastar! Yo no lo he cogido nunca porque no sé ni cuando pasa." Tot i que es mantindrà el nou circuit i la ubicació de les parades, l'Associació té previst parlar amb el districte per demanar que en millorin l'accessibilitat per evitar situacions com aquesta.