Un porter ens obre la porta i un grum ens acompanyarà a l'habitació amb l'equipatge, però abans: "Bon dia. Benvingut a l'Hotel Casa Fuster. La recepció per registrar-se, aquí a mà dreta." A recepció, s'atén qualsevol necessitat del client dins l'hotel. La funció del conserge sovint es confon amb la del recepcionista, però va molt més enllà: es tracta d'ajudar els hostes a descobrir la ciutat i trobar-hi exactament el tipus de visita, restaurant o botiga que busquen. FRANK MUÑOZ, cap de recepció de l'Hotel Casa Fuster "Recomanar no és dir 'has d'anar aquí' i ja està. No. Has d'esbrinar què és el que necessita l'hoste. Llavors, un cop arribat aquest punt, pots recomanar qualsevol cosa. Aquesta és la gran tasca d'un conserge. I no és fàcil, però és molt bonica." Cinc dels 12 professionals de la recepció de l'Hotel Casa Fuster formen part de la secció espanyola de la Unió Internacional de Conserges d'Hotel. Això els permet intercanviar informació i experiències amb conserges d'altres hotels i d'altres països. Els francesos i els nord-americans són els millor valorats. Ara els conserges de l'Hotel Casa Fuster també veuen reconeguda la seva bona feina amb les claus d'or que llueixen en les solapes. FRANK MUÑOZ, cap de recepció de l'Hotel Casa Fuster "Els clients estrangers, que saben el que significa un conserge, quan veuen que els conserges duem aquestes dues insígnies, tenen la certesa que nosaltres tenim un coneixement molt gran de la ciutat." Per això els conserges d'aquest hotel de luxe conviden els seus hostes a perdre's pels carrerons de Ciutat Vella, però alhora els adverteixen perquè no siguin víctimes de furts o atracaments.