Aquesta tarda les taquilles de Spanair encara rebien clients afectats per reclamar solucions pels seus passatges perduts. Menys cues que aquest matí, sinònim que la situació es va normalitzant. Entre els afectats, molts africans. Alguns que no saben com aniran al seu país d'origen. Altres que des de Barcelona organitzen les gestions perquè els seus compatriotes puguin tornar a Catalunya. Aquest família israeliana també s'han quedat a terra. "Spanair ens ha dit que està tot tancat, que anéssim a Vueling, a Kaylan, que anéssim a qualsevol altra companyia... que ells no hi podien fer res. " On també hi havia poca afluència era a les taquilles de Vueling, la principal companyia que reubicava passatgers. Des de Spanair s'afirma que segueixen treballant perquè ningú no es quedi sense vol. JORDI JUAN, director de Relacions Institucionals i Comunicació de Spanair "Lo que os podemos decir en este momento es que estamos haciendo un esfuerzo muy grande para tratar de recolocar a todas las personas que se han quedado sin coger el avión. En este momento hemos tenido algún problema en algún lugar puntual, pero en general os puedo decir que en este momento la mitad de las personas que hoy tenían que volar ya están reasignadas y estamos tratando de hacer un esfuerzo para el resto." Consum ha informat que en les primers 24 hores sense Spanair s'han acumulat més de 600 reclamacions

Al llarg del dia no hi ha hagut situació de caos a l’aeroport de Barcelona-el Prat ni aglomeracions als mostradors de Spanair. La suspensió d’activitats de l’aerolínia ha suposat la cancel·lació de 220 vols i afectarà 22.771 passatgers al llarg del cap de setmana. Només aquest dissabte s’han anul·lat 158 vols anul·lats,  78 arribades i 80 sortides, dels quals 55 han estat al Prat. Diumenge es preveu que hi hagi més confusió, perquè Spanair tenia previst operar més vols comercials que aquest dissabte. Spanair ha tramitat unes 1.1000 reclamacions, l’Agencia Catalana de Consum n’ha rebut unes 423 i Aena al voltant d’un centenar més.

Al llarg del dia s’han recol·locat un 90% dels passatgers en vols de les companyies de Vueling, Air Europa i Iberia. El Govern va establir divendres un comitè de coordinació pel cessament d’activitats de la companyia i va arribar a un acord amb Vueling, Iberia i Air Europa per tal que oferissin bitllets a preus especials en les rutes afectades. Concretament, les aerolínies ofereixen vols a 60 €, 90 € i 100 € en les rutes que cobria Spanair, a banda de les taxes aeroportuàries.

Els passatgers de Spanair que han arribat al Prat en busca d’un vol alternatiu han estat rebuts pels treballadors d’Aena i Spanair, que els han informat de les opcions que tenien: adquirir un nou vol en la mateixa ruta a un preu reduït a través de Vueling, Iberia i Air Europa, o demanar el reemborsament del bitllet. Al Prat, Spanair ha habilitat una sala amb mantes i jocs infantils per als viatgers que tenen vols de llarga durada i Aena ha reforçat els serveis de neteja a l’aeroport.

L’aerolínia ha ofert dos telèfons d’atenció als clients: 902 131 415 i el 900 13 14 15, gratuït.