L'èxit de públic, que pot arribar als 2.200 patinadors diaris, no és suficient per cobrir el cost total de la pista de gel. Això ens diu l'empresa que compta amb tots els números del projecte. AP Productions diu que la pista costa 700.000 euros, tant la construcció, com el manteniment i l'explotació, i asseguren que és un projecte inviable sense una part important d'aquesta quantitat coberta pels patrocinadors. Cosa que no ha estat així. ANTONIO PERAL, AP Productions "Así como el éxito de la pista ha sido espectacular, el fracaso del patrocinio ha sido espectacular. Es posible que no lleguemos a cubrir los costes, es muy probable." Aquest és un dels arguments per minimitzar al màxim els costos que representen el centenar de treballadors. Per això, tant al personal que es responsabilitza dels patins i els objectes personals, com els monitors de patinatge se'ls va contractar per 4 euros amb 68 cèntims l'hora de feina, inclosos diumenges i festius. Una quantitat que respon al salari mínim interprofessional. Uns treballadors que s'han trobat amb un ritme de feina desbordant a causa de l'èxit de la pista. Per això, i malgrat que la caixa no acaba de quadrar, l'empresa que els ha contractat ha anunciat a BTV que els apujarà el sou a 6 euros l'hora. ANTONIO PERAL, AP Productions "Los 4,68 euros no se cobrarán seguro. Se cobrarán alrededor de los 6. Eso es lo que cobrarán realmente. Estamos muy contentos con todos, por lo bien que han funcionado, todo ha sido perfecto." I de cara a l'any vinent.. ANTONIO PERAL, AP Productions "Tengo ya un proyecto en mente mucho más bonito, mucho mejor y espectacular para la ciudad de Barcelona, pero si no hay una financiación básica previamente yo no lo presento de ninguna de las maneras." La Fundació Barcelona Comerç ja està cuinant la recepta per aconseguir patrocinadors. SALVADOR ALBUIXECH, president de la Fundació Barcelona Comerç "L'any que ve obrirem el patrocini, cosa que aquest any no hem fet perquè no ens ho crèiem del tot, a totes les nostres botigues. És a dir, nosaltres tenim 10.000 botigues que poden ser petits patrocinadors, i la veritat és que si ho aconseguim, no voldrem els grans." Una proposta que segons la Fundació Barcelona Comerç permetrà mesurar amb més eficàcia si la pista de gel anima les compres en aquests comerços, ja que diuen que aquest és en definitiva l'objectiu final.