Quan s'arriba a aquest punt del carrer de la Ciutat de Granada, els conductors es troben amb aquesta situació. Els semàfors queden amagats darrere dels arbres. Aquí arriba el perill. El semàfor de la cruïlla de més endavant es posa de color verd 20 segons abans que el semàfor que s'ha de seguir. Si els conductors fan cas del segon senyal topen amb els vehicles que circulen pel carrer de Pere IV, on el semàfor està en verd. "Des de la posició en què jo estic no veig el semàfor. Només veig que estan parats per l'altre semàfor, no aquest." "Bastante peligroso claro, si llegas distraído no sabes si puedes o no puedes pasar." "Si afluixes una mica el veus. Ara si vens una mica... o si hi ha algú que es passa en groc i l'altre també es passa en groc, és quan ve la pinya." I això és el que ja ha passat en quatre ocasions des del mes d'abril. Dues de les quals per la manca de visibilitat, segons la Guàrdia Urbana. (respira) L'Ajuntament estudia ara possibles solucions. MANUEL HARO, cap de la Unitat d'accidents de la Guàrdia Urbana "Nosaltres hem proposat ara un "backwall", o sigui, que sigui un semàfor que vagi al mig del carrer, d'aquests aeris. I per tant que ja no tingui cap dubte el conductor que baixa per Ciutat de Granada." Una altra possibilitat és que Parcs i Jardins transplantin els arbres que tapen el semàfor a un altre punt.

El motiu és que els conductors només veuen el semàfor de la cantonada següent, que no està sincronitzat amb el seu. Això fa que els conductors es confonguin i pensin que creuen en verd, quan el que fan és saltar-se un semàfor en vermell.  En els últims cinc mesos hi ha hagut almenys dos accidents per aquesta manca de visibilitat.