El seu traç ja existia en paper, però ara ha fet el salt al mòbil. L'aplicació, per a iPhone, Android i Blackberry, és gratuïta i situa 250 indrets originals sobre el mapa de la capital catalana. Durant uns dies, la botiga d'Apple ha tret fum. MARIA BAXAULI, directora de Promoció del Barcelona Centre de Disseny "N'estem molt satisfets, en només dues setmanes hem fet 7.000 descàrregues i en un àmbit molt concret, que se cenyeix a Barcelona. No n'hem fet difusió internacional, per tant, pensem que això anirà a més." La ruta uneix turisme i disseny amb la voluntat de ser un element de promoció del sector. El llançament s'emmarca en el Barcelona Design Festival, i proposa una visió contemporània de l'arquitectura, l'interiorisme i l'urbanisme a la capital catalana, amb indrets com aquest, l'edifici MediaTIC". Inclou escoles, botigues, restaurants, llibreries i fins i tot es pot resseguir amb codis QR, amb un enllaç directe per poder-se descarregar el Barcelona Disseny Tour. I recala en llocs amagats, alguns potser de desconeguts per als mateixos barcelonins, com la botiga Papers Pintats. JAUME BERMEJO, propietari i fundador de Papers Pintats Aribau "Nosaltres creiem que Barcelona hi aporta un plus. I intentem ajudar en el que puguem que Barcelona es reconegui com a ciutat creativa, de moda, de disseny, que crea tendència, crea novetat, oi?". L'aplicació, que ha sortit en català, castellà i anglès, permet filtrar la cerca segons el tipus d'espai i ofereix informació àmplia de cada punt d'interès.