Així van posar les peces, i així les estan treient. Es tracta del desmuntatge de la tuneladora Barcino, que ha estat treballant durant setze mesos en la construcció de la línia 9 de metro. Avui les peces més grans han començat a sortir pel carrer de Provença. La primera part del procés ha consistit a dividir i retirar la roda de tall en tres parts. Després, s'hauran d'extreure els diferents anells i les seccions de l'escut davanter i, a l'últim, es desmuntaran les seccions del darrere. Per poder moure totes aquestes peces, s'estan utilitzant dues grues, una que pesa 400 tones i que té un braç de 42 metres d'altura, i una altra d'auxiliar amb una capacitat de 100 tones. D'aquí a poca estona, sobre dos quarts d'onze, començaran els transports especials per retirar les peces més grans. Aquesta fase durarà fins a finals de setembre i sempre es farà en horari nocturn. La ruta establerta per als quinze camions que es necessitaran anirà des del carrer d'Entença fins a l'avinguda Diagonal per arribar finalment a l'autopista B-23.