Des de les 17h els vehicles que volien circular per la travessera es desviaven cap al carrer del Montseny. El tall ha afectat el tram entre Gran de Gràcia i Torrent de l'Olla, un carrer per on cada dia passen més de 10.000 vehicles i on les voreres fan poc més d'un metre. GUILLEM ESPRIU, regidor de Gràcia "El que intentem és generar un espai cívic on comprar i passejar. Llavors, conjuntament amb el propi comerç analitzarem si a més té un impacte positiu per a ells". Si ho és, l'últim dissabte de cada més es repetirà l'operació. AGUSTÍ LAPIEDRA, president de la Federació del Comerç de Gràcia "Feia molts anys que ho demanàvem. Aquest carrer té molt comerç, però no convida a comprar. Només un cop al mes, ja es nota bastant". De moment, sense els números sobre la taula, aquesta és la impressió que tenen els comerciants. També els veïns i possibles compradors han acollit aquesta prova pilot amb molta satisfacció. Aquesta imatge atípica de la travessera sense cotxes es pot convertir en habitual si es tradueix en un augment de la facturació a les botigues. De fet el districte es planteja la possibilitat d'ampliar la iniciativa més enllà d'un dissabte al mes.